Q. Kunnen wij zelf linnen meenemen en zelf schoonmaken?
Dat is niet mogelijk omdat wij die zaken uitbesteed hebben en zodoende ook moeten betalen.
Q. Mag er in de appartementen gerookt worden?
Nee, er mag in de appartementen absoluut niet gerookt worden. Bij ieder appartement is er buiten (droog) een speciaal rookzitje gecreëerd, zodat het binnen rook- en reukvrij blijft.
Q. Kunnen wij ook op een andere dag aankomen behalve zaterdags?
De wisseldag is (gedurende het hoogseizoen) op zaterdag. De schoonmaak en linnenverzorging zijn daarop afgestemd en ingehuurd. In principe dus niet vóór een zaterdag; daarna en indien mogelijk na overleg kunnen wij hiervan afwijken.
Q. Mag mijn hond mee?
Helaas is dat bij ons niet mogelijk. Wij willen onze luxe appartementen zo schoon en fris mogelijk houden en dat is in onze omgeving met huisdieren niet echt mogelijk.
Q. Kunnen wij een Nederlands sprekende skileraar krijgen?
Ja. Er zijn Nederlandssprekende skileraren, maar wij kunnen niet garanderen dat u in een klas komt waar deze op dat moment aanwezig is.
Q. Is het een sneeuwzeker skigebied?
Het 680 kilometer grote skigebied Portes du Soleil met een hoogte van 1100 – 2600 m. is normaal gesproken sneeuwzeker van vóór de Kerst tot na Pasen.
Q. Hoe is de locatie van de chalets ten opzichte van het skigebied en de aansluitingen?
Onze chalets liggen aan de piste van het skigebied Cret-Beni. Dit skigebied is een zeer kindvriendelijk gebied met zes liften, een oefenweide, stoeltjesliften en sfeervol restaurant. Men kan er op blauwe en rode pistes skiën. Dit skigebied is onderdeel van het grote Portes du Soleil-gebied en heeft als voordeel dat u er een goedkoop skipas kunt kopen.
Q. Hebben wij, als wij eenmaal gearriveerd zijn, nog een auto nodig?
Nee, bij ons heeft u in principe geen auto meer nodig. Voor de deur van onze chalets stopt om de 10 minuten een gratis pendel-skibus, die u naar het dorp of een andere ski-opstapplaats brengt.
Q. Hebben jullie ook last-minute aanbiedingen?
Normaal gesproken zijn wij de gehele winter volgeboekt. Het komt echter wel eens voor dat wij op het laatste moment een annulering krijgen. U kunt ons altijd (dus ook op het laatste moment) bellen of mailen of er nog annuleringen zijn.
Q. Kunt u mij documentatie of een brochure opsturen?
Dat is niet mogelijk. Op onze website vindt u antwoord op al uw vragen. Al deze up-to-date informatie kunnen wij nooit allemaal in een brochure vermelden. Heeft u eventueel nog vragen dan kunt u ons mailen.